Mie

2007-07-02
23:20:39

på kändisträff !
ooo ja ! o de e inte första gången nej nej nej ! jag ha expiderat en kändis förr oxå !

på jobbet kan man va trött som tusan...stå där i sin egna värld o skära tomatoes...tills man går fram till kassan...ser kunden...men vänta lite nu...hmm kolla på kunden en gång till...nemen lite en gång till...va e de ja ser ?!?! e de inte ?! hallå 2an ja behöver din uppmärksamhet...jag förklarar för kändisen om vilka frullebullar vi har...kändisen klarnar fram till en björn kjellman...nej sitt inte som ett frågettecken...björn kjellman e en rikskändis ! han betalar kontant...typisto ! ja hade ju inte tackat nej till en liten autograf där på kvittot !...ja behöver ju genast gå o prata me min kollega efter att björn gått...typiskt att lerniakillen ska komma just då...ååå tänk nu om inte 2an uppmärksammat kändisen o ja som inte va 100 på att de va han...men när kassan e tom på kunder...min kollega utrycker sej mycke snabbt att de va en kändis ja just expiderade ! ja blir för tusan i extas måste runt på företaget o berätta denna kändisnyhet...ja e i stiss o de gjorde min dag ! inte mera seg...därför flyter dagen på som aldrig förr !

mina kollegor hämtar mej o vi glider kring...på aftonen häng me andra kollegan :) dom från min fantasi-family !

Kommentar:
#1: Pernilla

Lyckost dig som träffar kändisar :)
Trivs du bra i psykhuset då? Vi trivs ganska så bra...kram din granne.

2007-07-03 @ 23:10:00
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: