Mie

2007-07-24
12:07:31

working 13 o framåt
gårdagen blev de en långis promenix me louise o de va ju mycke trevligt :)

dagen som dagen 10.57 ställer mie klockan på fastän hon inte börjar förrän klockan slår 13...ja menar de där e ju vuxet om nått...de va meningen att de skulle städas i hemmet men istället fastnar jag här framför blogg o bilddagbok...men nu dax för ett röj o en människoanständighetsgörning ! snart jobb...kanske blir de lite pajer...de blir i alla fall stängning o efter stänging e de vi som tar tag i chefsverksamheten alltså ja o min chefskollega :) har man en titel uttnyttjar man gärna den !

nej nu ska ja städa lite...o förhoppningsvis hitta min laddare i röran !

over and out o han en trevlig dag :)

Kommentar:
#1: Dewdrop

hej. jag ska ha födelsedagsfest antingen den 3 eller 4/8 om du vill komma. blir antingen i stugan här eller nån annanstans (beror på hur många som kommer) skulle va kul om du kom :) mer info kommer sen när jag vet hur många som kan komma. Kramkram
skriv ett sms eller i min blogg om du kan komma, skulle va kanon :)

2007-07-26 @ 12:04:23
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: