Mie

2007-06-24
12:15:05

en annan natur !
morgonkommentaren ifrån mamman i familjen ! på tal om hemfärden till skåne igen...

mamman: - ja o så hade vi tänkt att du kunde visa oss en annan natur !
jag: - va ?! annan natur ?!
mamman: - ja du har ju gått runt i en annan natur de ska ju va så fint...
jag: - hmm...annan natur ?! jaja...jag kan på sin höjd visa er rusta o elgiganten...
mamman: - men de kan vi oxå men ja menar naturen...
jag: - vadå skogen ?!
mamman: - ja elle ett bostadsområde me hus !
jag: - vafö de ?! den ända skogen ja känner till e spången o dödsrunda...

jag vet egentligen inte varför natur o hus kan va så intressant just i skåne men de kanske krävs o va 40+ för att förstå de...men eftersom päronen endast e för promenix o ingen jogging så vet i tusan va dom kommer att få se...

Kommentar:
#1: Danialida

Hi, I just wanted to say that I really like your site!

2010-04-15 @ 14:09:00
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: