Mie

2007-06-05
22:49:10

jobb...karneval...handboll
dagen startar me en snooze...vaknar me handen på telefonen okej latpåse en snooze räcker...4.45 e ja på ett fantasi de e lite bättre ordning o vi jobbar o lyssnar på go musik...jobb jobb o jobb...ja missar karnevalen...ja säger bajs me de va ju den ja skulle passa på o se...men nej ja fastnar på jobbet...de e som en magnet jag o fantasi !

men min yngre åldriga vän o hennes polare e torra i halsen...ja försöker fixa till de eftersom ja e något äldre :P ja träffar louise o tysken...dom käkar o dricker loka mest i brist på alkohol...ja hänger me till en station där massa små barn o olika kostymer hänger ikring...jag förklarar för louise att ja e för gammal för sånt...hon mest ignonerar de o ja hänger på...men in kommer vi inte i brist på legitmation...ja lämnar dom små barnen o tycker att dom ska ta de lugnt...men lugnt inser ja att de finns inte i deras värld...men lite rädda om sej kan dom ju i alla fall va tycke ja !

o så in på fantan...ja vet magneten igen...men de va mest för o kolla upp en tårtbeställning...ja fastnar i en timme...verkligen inte meningen...glider hem...johanna kommer  o de vankas handboll ! inte vilken liten tönt match som helst...nej nej landskamp sverige - danmark...vi va taggade som tusan ! o för dom som inte fått denna information så vinner som röda o vita i sista sekunden me ett mål...de va ju tusan me...

Kommentar:
#1: Pernilla

Jag ville bara säga att vi bor grannar...du har tatt kort på vår dörmatta såg jag...det är den med en hund på...hehe :) Kram

2007-06-07 @ 00:23:32
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: