Mie

2007-06-22
19:10:08

mest för att ja sitter i en rastlös väntan !
Namn: Marie...men jag Mie funkar o Mary går hem...
Vad drack du senast: vatten helt vanligt sånr genomskingligt...
Vad gjorde du igår kväll: oo de va en mycke effektiv städa o tvättkväll !
Hur många hamstrar har du haft: hmm...ett par styckna !
Kan du gå ner i spagat: oo nej nej...vighet e inte min starka sida !
Vad ska du göra i kväll: ikväll då e de midsommar o då ska vi grilla o ha allmänt najs...festis !
Vad ska du göra i morgon: den som ändå visste jobbet e ju closed så jobba blir de inte i alla fall...
Senaste inköp: hmm...korven o bröden som ska grillas ikväll...
Senaste film: hata göteborg...men dock inte hela för efter 3 försök ha ja ännu inte varit i vaket tillstånd...
Vad har du i ditt fönster: hmm...här e de blommor men så e de ju inte mitt fönster heller...
Tycker du om att cykla: egentligen inte men jag ha börjat tycka om de !
Vem sov du över hos senast: hmm...kan de vatt hos päronen...
Vem sov över hos dig senast: hmm nån av mina inneboende...emms elle louise kan de vatt...
Vem pussade du på senast: de e en minneslucka :P
Vad ska du göra nu: skriva klart denna listan o sen e de midsommar som stundar !
Vad ska du göra sen: ha kul !
Vem träffade du sist: family...
Vem skulle du vilja träffa nu: alla alla på en o samma gång...
Sjunger du i duschen: oo ja tillsammans me radion...
Vem ringde dig senast: johanna barndomsvännen uppe på musseronen...
Vem ringde du senast: hmm...jag minns inte men de kan vatt bossen...
Hur länge sov du inatt: hmm...i säng vid 24...upp vid 05...så 5 timmar om ja inte e kass på matte...
När ska du gå och lägga dig ikväll: de får kvällen utvisa o ja kan ju säg så mycke som att ja ha inte nått bråttom !
Vad gjorde du för tre timmar sen: då körde jag nog toyota !
Vad skulle du vilja göra nu: gå iväg o instunda midsommaren...
Person du kan lita på till 100%? jag e godtrogen o litar på dom flesta !
Har du badat i år? yes tro de eller ej o inte bara badat till o me ett dopp blev de...
Tidsfördriv? internetvärlden
Vad heter du just nu på msn: mie-in karlshamn o de stundar midsommar :)
Hur många syskon: 2 st brossor !
Kär i någon just nu? nej de kan ja inte påstå...
Känner du någon som heter likadant som dig? o ja bara se på 2an på jobbet...
Morgontrött? o ja ! men ändå ha ja ett morgonjobb...men kvällen de e ändå mer min grej !
När är du född?:  1987- 24 mars ! de va då jag såg ljuset i världen...
Var bor du?: i skåneland närmre bestämt kristianstad...i ett gammalt psyke...
Nuvarande hårfärg?: brunt me blonda slingor...jag tror de e så...
Riktiga hårfärg?: brunt !
Ögonfärg?: blåa...
Vad läser du för bok nu?: egentligen läser ja bara ibland...snälla mamma...sluta dricka !
Humör just nu?: på humör för socialt umgänge...egentligen gör detta mej rastlös...
Vad har du för parfym idag?: vet inte riktigt men nån parfym e de allt !
Vill du ha barn?:
yes kids e bra underverk !
Hur stort är ditt rum?: rum ?! nej nej eget place på 43 kvm !
Har du tv/dator i ditt rum?: o ja ! självklart...
Piercingar?: oo no ! inte i naveln inte i öronen nej nej nej !
Tatuering?: nopp...
Hur många converse allstarskor äger du?: just fejk grejer...men annars e de 3 !
Brukar du vara osminkad i skolan?: yes men nu e ja ju inte barn längre o jobbar istället
Skostorlek : 37 brukar kännas som mina skor...

Kommentar:

Thanks, keep up the good work.

2008-09-26 @ 12:15:10
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: