Mie

2007-06-22
18:43:24

midsommar midsommar midsommar
...o de kan sammanfattas me ett jävla regnoväder ! varför just idag för...jag ha inte sett en blötfri minut idag !

midsommar men inget för inget nej nej...de jobbas på som aldrig för i alla fall...jag kör bröllopstårtsleverans till en kinesrestaurang där dom inte verkar förstå de svensktalande språket...så ja mest bara lämnar...o idag ännu ett fall av bordsplaceringsbekymmer...en kund e o hämtar lite kaffe under tiden kommer en annan o ha siktat in sej på just detta bord...frågar om ja kan torka av det men självklart kan ja de o gör de i ovetenskap om att de satt nån där...mannen som hämtar kaffe kommer tillbaka...

kaffemannen: - men var e min bricka ?!
den andre mannen: - va ?! ja ska sitta här...o det såg för jävligt ut så ja trodde ingen satt här...
kaffemannen: - men va tusan e min bricka ?!
den andre mannen: - jag satte den där ! förresten när inkom du här ?!
kaffemannen: - jadu ja ha vatt där i en halvtimme...
den andre mannen: - aja okej...går iväg o e allmänt sur !

ja säger då de o detta en vacker dag alltså inte en dag som denna regniga kommer de blir bråk på riktigt men då e ja beredd...eller oxå inte !

till kvällningen vankades de grillning i partytält...men som regnet inte tillåter blir de grillning inomhus...elle hur tusan kan de gå o grilla inomhus hmm...vi e i alla fall ett splittrat gang som förhoppningsvis hänger ihop i en senare tid i afton !

glad pissregning midsommar på er allihopa o kom ihåg alla hangaround o ha en kul kväll !

Kommentar:
#1: Torhelen

A exceptional happy site!

2008-11-19 @ 10:20:40
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: