Mie

2007-06-20
21:07:06

som en dag mellan karlshamn & kristianstad
vaknar i en soffa me en tv på...joda så att visst där somnade ja framför "hata göteborg" filmen...hela filmen e som en minneslucka så den får nog snurras igång en gång till...inte jobbstart förrän 13 hur kommer de då sig att klockan e ställd på nått så tidigt som 9.27...ja skulle ju möta kasson 10.00...vi skulle hänga i city bland pensionärerna för de e inte helt normalt o va på plats så dax för människor i vår ålder...

vi promenixar ikring...tar en vända inom vår gröna gata mest för att kolla läget...visar kasson hur asti vår vän ser ut...kikar kring lite...går runt i city...men så dax o ta bussen...aa för tusan de gick ju inget tåg min timme...bajs säger ja om de ! tror att bussen e missad men nej så va inte fallet o tur va väl de ! somnar som om ja sover i en annan värld...o för allas o min egen skull hoppas ja verkligen att prata-i-sömnen-syndromet inte sattes igång inte heller ett skratt ! blir väckt av bossen när jag nästan var anländ till skåne...

framme o jakt på polishuset...de skulle ju va en effektiv dag o ett pass skulle ju fixas...men me mitt totalt dåliga lokalsinne blir de inget pass...ja som trodde ja visste var polisen va...ja ha ju sett de förr...men ja får väl ta tag i de problmet imon...

yeye ett jobb väntades på mej...såg jag fram emot de ?! nej men de funkade ändå o va ha hänt me f-arbetaren lite lustigheter men de e så ja blir lite imponerad av han...hem till ett place o iväg till ett människofyllt maxi !

Kommentar:
#1: Albinruth

Follow your dreams, you can reach your goals.

2008-10-28 @ 13:53:41
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: