Mie

2007-06-25
19:29:11

som en måndag !
ja landar tillbaka på ett fantasi efter en ledig helg...möts av johanna o hon hade vatt effektiv hela morronen fy tusingen där...så de ha mest vatt rent glideri hela långa dan...men jag klagar inte nej nej absolut inte ! uber skönt o inte stirra ikring hela tiden...men den där nya skärmaskinen kan vem som helst att skära av ett finger eller två o irreterationen växer över skiten ! jag får sitta i bröllopstårtsmöte o ja ska säg att ja gillar de på högnivå...nått sånt ibland kan ju va glidit o ta de ska ja inte sticka under stolen me...

ibland tas för mycke för givet o de e ja negativ emot...

mina karlshamnspolare emma o käller kommer o hälsar på...de va mycke najs ! vi tar oss ut i city för o göra de osäkert...hittar 2 fantasibarn en i provrummet o en annan i fotoaffären...de handlas kläder hit o dit ! jag tror min lön hade anlänt...annars vet ja inte riktigt vad som försigår...

Kommentar:

I like your website. Good job.

2009-02-17 @ 14:28:48
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: