Mie

2007-03-25
22:26:09

filosofiskt ordbajseri
i brist på annat kollar ja igenom min blogg...ibland e livet ganska intressant ! jag ha levt i 20 år...frågan e om de e så intressant...hmm va ha man då hunnit me på 20 år ?!

jo man ha hunnit fyllat år 20 gånger elle nej vänta 19 blir de väl...hmm...0 kan man ju inte räkna man föddes ju faktiskt då...elle 20 nej ja blir förvirrad men man ha i alla fall hunnit fylla år många gånger...eftersom jag inte va nått dagisbarn som liten la ja min tid oss en dagmamma...hos en dagmamma kan man oxå hitta på en del knäppa saker som att tro att man kan kissa bakom en lekstuga me dom andra grabbarna...dagmamman undrade  vafö ja va blöt men inte grabbarna...hmm jadu hur kan de komma sig ?! ja ha aldrig mer kissat bakom en lekstuga i mitt liv ! o så har verkligen 12 av 20 år tillbringats i skolan...lågstadiet va ja den interliggenta typen som tyckte om skolan o bad om mer läxor...sen gick de mer utför inte nerförsbacke bara lite mer raksträcka ! de slutade med helt okej betyg o ett stipendium i handen...inte för ja ha riktigt förstått hur ja kunde få stipendium...men ja mer tackar o tar emot...mitt första kliv in i skånes nordligare delar satte ja för ett år sen...på fantan började praktiken...första veckan hade ja nedräkning på mina 10 veckor sen mest flöt ja inte i jobbet o träffade alla sköna människor ! blev en helgjobbare som blev en sommarjobbare som blev en fastjobbar...som på en räkmacka gled ja in ! men inget jobb utan alla stört bra människor...ja drogs in i gänget som blev ett kul-fantan gang :) ja ha oxå hunnit klippa navelsträngen o flyttat 6 mil från päronen...o karlshamns hangaroundsen som oxå e stört bra :)

summa av kardemumma o efter allt detta filosofiska ordbajseri...ha nog 20 år av mej varit 20 sköna år ! men inte 20 sköna år utan alla stört bra hangaroundsen som hänger me :)


Kommentar:

Great web site! I love the content, pics and hard work!

2009-04-15 @ 10:21:45
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: