Mie

2007-03-03
00:07:01

fredag o lite mer än vanligt !
idag 5.22...nej bara nårra minuter till tack ! okej inget o diskutera de e bara o gå upp som en levande död...

på jobbet...då inte en lugn stund...nej de e fredag o dom flesta verkar va lite hungrigare o aningens knepigare just en sån dag som idag...

kund: - smakar tonfiskbaguetten fisk ?!
jag: - ee ja de tror ja väl att den ska göra...tonfisk e ju en fisk !

man vet egentligen inte ens om man ska åka kommentera en sån fråga...men hon e absolut inte den ända något annorlunda människa nej nej de finns fler !

köttfärspajsmannen som alltid varje fredag kring lunchtid kommer in o de ska va en köttfärspaj...grov bulle men absolut ingen dressing...funderar o försöker alltid få råd om hurvida han ska köpa sej en semla till eftermatenrätt...

köttfärsmannen: - ja ja vill ha en köttfärspaj...
jag: - okej men du får ta de me henne i kassan !
köttfärsmannen: - men de e ju upptaget där !

nemen e de kö i kassan va gör man då ?! ställer man sej i den kanske ?! nej vem vet...på maxi går man ju säkerligen o letar upp nån trevlig personal i butiken så fort de e kö...kösystem köttfärsman de kanske kan va nånting...o du ha säkert mer än all tid i världen...

dagens jobbdag kan ändå sammanfattas som kul ! skinktävling me praon yes mitt påhitt en skinka på 2.01 de gav mej mjölkis i armen o ja va helt svag efteråt men de återhämtades snarast ! lite bildisar ha printats ut o ja ha bytt min livs första caramellfärgspatron helt själv ibland överträffar ja min egen förmåga !

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: