Mie

2007-03-24
16:10:33

idag som 20
idag vaknar man upp i en lägenhet som ser ut som röjet själv...som tur fixade ja o louise disken på natten de kan ju alltid kännas som en fördel...eftersom alla karlshamnshangaroundsen kände för o åka hem på kvällen...så skulle ja blivit en ensam människa med mina numera 4 kollektivare i vattnet...men så blev inte fallet louise fick sova me en ihopbyggd soffa o en bäddfåtöljssäng...ibland kan man få ihop dom mest snurrigaste kombinationen...louise e en av kämparna denna helgen working för hennes del...

efter att placet e uppordnat o päronen på plats dax för ett besök på fantan mitt andra hem...där finns ju tårtorna o pajsen ja ha beställt...o såklart så befinner sej ju mina jobbhangarounds linda...emma o louise där :) nice till tusen ja får en medelhavsciabatta me prickig korv o olivolja ! de e ju min favoiträtt :)

lämnar kristianstad för karlshamn denna helgen...

födelsedaxfirande ! päronen hade me hajat att ja ville ha en fotoskrivare...så nu äger ja 2 fotoskrivare den sistnämnde blir nog utbyte mot en dammsugare mest för att ja inte orkar ta fram den andra...ett fotokollage ihop fixat av päronen ja kan säg att ja e ju stolt över dom ! lite skivor av brushan :) tack tack tack !

nu strax lite släktis på visit de e ju alltid trevligt framför allt den yngre sorten :)

Kommentar:
#1: Johniben

Keep up this great resource. I bookmark your site, best greetings

2009-03-26 @ 10:37:38
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: