Mie

2007-03-21
17:31:56

idag som onsdag

jobbat från arla morgonstund...men jissus de rullade ju på fint !

dagens:
ja torkar av borden efter frukosten...sitter 2 grabbar vid ett bord...

grabb1: - hej !
jag mest ignonerar ja tror han hälsar på nån annan visserligen va de ju inte fler människor där...
grabb1: - går de bra ?!
jag: - ee ja visst gör de de !
grabb1: - så du praktiserar här elle du kanske jobbar här ?!
jag: - hmm...hur gammal tror du ja e...
grabb2: - hmm...21 skulle ja chansa på
jag: ååå ojoj !
grabb 1 funderar...
jag: - lite yngre e ja allt !
grabb1: - hmm kanske 19 !
jag: - yes o ja jobbar här !
grabb1: - jaha okej...

fortsätter o säg nått medans ja vandrar sakta tillbaka...ibland ha vi lite annorlunda kunder...


eftermiddan tillbringas i tvätthallen me tvätt för hur många människor som helst...tvättade i fredas hur kommer de då sig att ja tvättar 6 maskiner ?! hmm...o så inte bara tvätt nej nej ! badrummet e clean väldigt clean ! me mr muscle i ena handen o en trasa i den andra...me gröna handsk från ikea skiner de som aldrig förr !

träffade grannen nere vid tvätten hon trodde hon skulle tvätta när ja skulle tvätta...men nej så va icke fallet ! synd om henne livet e ju inte enkelt utan en egen tvättismaskin...


Kommentar:
#1: Amirdiana

Your site is very good. Thank you for the opportunity to sign your guest book.

2009-11-25 @ 10:51:20
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: