Mie

2007-03-27
22:55:16

kunder o tokmycke o göra o så alla dessa praosar
12.20 inbefinner ja mej på fantan i tron om lite glidartid...har ja fel ?! yes o yes ! 25 landgångar...2 smörgåstårtor...packa upp varor...o mera o mera ! hmm okej ja glider inte ja jobbar ! idag e en sån ja känner att ja lever dag ! o så lite kunder på de...

kund som vill ha paj...

kund: - ost o broccolipaj...ta med !
jag: - vill du att ja ska värma den till dej ?!
kund: - purjolök !

hmm...okej för att ja brukar tjata om vilken dressing men ibland vill ja faktiskt fråga nått annat...

paret me dom 30 vetebrödsgästerna...

paret: - vi vill ha vetebrödsfika...
jag: - okej...hur många personer blir ni ?!
paret: - hmm ja 30 st blir vi !
jag: - aha okej...*funderar*
tanten från paret: - vad kostar den vetelängden ?
jag: - 32 kr
tanten från paret: - den kostar alltså 32...
jag: - ja !
tanten från paret: - vad kostar den ?! pekar på vetelängden jämte...
jag: - 32 för den oxå !
tanten från paret: - jaha...32 för den me alltså !
jag: -japp !
tanten från paret: - vad kostar den da ?! pekar på wienerlängden...
jag: - 32 den oxå !
tanten från paret: - jaha 32 den me...o den andra oxå 32 ?!

de e nu man börja tröttna ja alla kostar lika mycke ! o de visar sej att inte nog me vete...småkakor oxå ! tar flera tusen år känns de som innan dom bestämt sej o de va ju tusen andra saker o göra då vill man inte ha så dryga kunder...

o så alla dessa frågande praoelever...räknar ja inte fel så ha de vatt 4 st inne idag alla från sjunde klass...vi tar ju inte emot sånna småttingar som bara e ute i 2 dagar...tyvärr små barn ! men så försöker dom små liven få mej på dåligt samvete...

praoelever: - men alltså om inte vi hittar nånstans o va så måste vi va i skolan...
jag: - hmm...okej men ja ska kolla...elle nej alltså vi tar inte emot från sjuan ni e välkomna i åttan...
praoelever: - hmm okej men aja !

Kommentar:
#1: Imreella

Very interesting site, beautiful design, thank.

2010-04-08 @ 11:20:03
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: