Mie

2007-03-17
00:25:29

lite sånt oviktigt om mej !
Namn: Marie alias Mie alias Mary
Kön: tjej elle kanske ska kalla mej kvinna min ålder går ju trots allt upp mot 20
Ålder: 19 år o 358 dagar
Längd: 159 cm om ja får be !
Smeknamn: Mie Mary
Hårfärg: just de nu e de ny färg i skallen...brun o lite ljust elle kanske åt nått rödare håll...
Ögonfärg: blåa helt enkelt !


Har du någonsin
Ätit sushi:
nej...de e ju ett projekt vi har...sushi-testing !

Klättrat på berg: jo ja tackar ja o ramlat ner me ! ja skyller allt på storebror som lurar upp mej på sånna högre höjder...kunde inte sitta på en vecka...
Sett vita huset: nej...fast ja bor i ett vitt hus !

Antingen eller
Kallt eller varmt: varmt e en frysen människa !
spets eller satin: de e tyg väl ?! ja tror ja nog inte gillar de
Svart eller rött: svart...kolla i min tvätt
Regn eller snö: regn om vi snackar bil...snö om vi snackar snowboard
Rosor eller tusensköna: blommor  inte heller min starka sida de e de o tyg !
Vår eller höst: vår...de e ju värsta födelsedax våren alltid varje vår :)
Matte eller engelska: matte...verkligen matte engelska e ja ju kass på !

Gillar du att:
Ge massage: ja kan bara den japanska sorten o den uppskattas nog inte !
Gå promenader i regnet: inte regn men annars e aldrig promeix fel !

Övrigt:
Svär du för mycket: nej de vill ja inte påstå
När duschade du senast: yesterday...
Vilken färg är det på dina byxor just nu: jeans !
Vilken låt lyssnar du på just nu: sitter vid päronens dator o då vill ja verkligen inte påstå att de e go musik !
Vad är bredvid dig just nu: tv...bord...med mera med mera
Saker på skrivbordet? skärm...högtalare...telefoner...scanner ja massa grejs !

Hur ser ditt skrivbord ut (till datorn): mitt e ju inte detta...mitt e ett soffbord LACK ala ikea
Har du en lavalampa: yes en blå som inte används !
Hur är vädret just nu: mörkt de e lixom natt !
Vad gjorde du igår kväll: shoppade loss på maxi me min kollektivare...lagade citronpinnar o kollade film !
Vem pratade du sist med på telefon: hmm...kan de vatt min kollektivare jo men visst !
Vad gör dig glad: hangaroundsen ! mina små troll...de e mycke som e glada dagar !
Vart skulle du vilja du åka: hmm...tänker !
Vill du ha barn: yepp kids e små mycke interliggenta människor...

Vad ska dom heta: melvin...thea...theo...zackarias...så många ska ja nog inte ha men namn e ju alltid trevligt !


Kommentar:

This This Guestbook is professional and to the point. Very interesting GuestBook.

2009-01-27 @ 10:07:50
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: