Mie

2007-03-24
21:57:34

liten på jorden men smart i orden
de e min bella de ! sötungen som för de mesta e gladaste lilltjejen...

jag visar bilderna ifrån förra helgen när vi va på andys lekland...

jag: - bella va hette hon som va me oss på leklandet ?!
bella: - *tänker* hmm...Svea ?!
hon e ju för söt hon...de e ju inte alltid lätt me de här me fisknamn o människor...

har precis käkat pajs o sallad...håller mej på magen o påstår för bella att ja blev oerhört mätt...hon kollar på mej en stund...
- ja tror du kanske e kissig !

på tal om annat:
bella: - mie vet du...patrik han ha en katt o vet du den bara går efter mej...o vet du vafö den gör de ?!...för att den tycker om mej så mycke !

klart man kan inte misslyckas me o tycka om dej lilltjejen...

Kommentarer:
#1: Mari

Jag tror oxå du va kissig! Egentligen..

Hihihi

2007-03-24 @ 23:42:33
#2: mie

haha jo eller hur :)

2007-03-25 @ 03:35:16
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: