Mie

2007-03-30
17:05:34

påsk en gul grej

på jobbet helt enkelt...

telefonen ringer vilket ja tycker den gör även när den inte gör de...

kund: - hej...ha ni öppet på påskdagen ?!
jag: - påskdagen när e den ?!
kund: - va ?! haha vadå vet du inte när påsken e ?! haha
jag: - nej...de ha ja ingen större koll på...
kund: fortsätter o skratta
jag: - hmm på söndag e de nu på söndag den 1 april ?! läser i almenackan nått om nån pingstdag...elle nått likande o chansar hej vilt på att de kan nog va rätt...
kund: - haha nej nej ! de e ju nästa helg...
jag: - jaha ! jaja den 8...de står ju här ser ja ju nu !

när beställningen e fixt o innan kunden lägger på...-nu vill ja att du upprepar detta så att ja vet att du förtsått rätt !


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: