Mie

2007-03-13
21:37:23

utmanad på nått sätt
de e ann-sofis hitt på o ja blev indragen...

Utmaning

REGLER: Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir tagna ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Till slut väljer bloggaren sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit tagna och att de ska läsa ens egen blogg för mer information. Då sätter jag igång!

hmm får se nu underliga o egendomliga saker...

1. ja tror ja e inne i nån senilkris trots endast min unga ålder på 19 år...de kan göra vem som helst nervös !
2. när ja va 6-7 år stoppade jag upp en tablettask tablett i näsan mest för att ja va tvungen att äta upp mackan först o ville testa vad som hände om man tog den genom näsan istället för munnen...ja andades fruktgodis o fick åka in till sjukan...ja säger bara de inte värt o testa !
3. jag ha tagit körkort de e inte underligt elle egendomligt men ja kommer inte på nått bättre på punkt 3 !

6 punkter va väl lite väl o ta i ja nöjer mej nog me 3 !

utmanar hmm...ja säger då de o detta alla som vill bli utmanade ja ha ju aldrig vatt bra på o sätta upp regler de e en av mina svaga punkter...

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: