Mie

2007-11-01
22:23:07

gästspel; simon
Simon reporting in!
Idag är det jag som står för gästspelet, tar över efter Johanna..
Ja ni tänker på rätt Simon. Precis! Han som är arbetslös! Sitter här hos Marie o blev tvingad till att skriva här så jaha här sitter ja o vet inte va ja ska skriva.. Dagen har väl varit okej, va på stan en runda tills Marie slutade sen gick vi och åt :)
Väl hemma slappade vi o de va ett par svängar till tvättstugan.. Louise kom o vi kollade på film.. Har ja glömt säga att Pjääär också varit närvarande? Såhär i kvällningen e de bara slapp och snart ska det bli sömn de känner ja. En del ska ju va på jobbet klockan 06, själv ska ja sova tills ja vaknar av mig själv eller tills marie kommer hem o väcker mig :D:D måste ju få njuta av arbetslösheten såhär i början, sen känns de nog lite värre menmen ja kommer på nåt :P
Kan ju inte va hemmafru allt förlänge hehe =D
Nu har jag extremt ont i handlederna så nu ger ja upp det här tangentbordet..
Over and out, Simon!

Kommentar:
#1: Patrikida

Hello! I was wondering if anyone could help me by giving me some arabic preyers so I can copy them out as I am making a torah for school! Please email me or reply on this Guestbook! Thank you! I love the website by the way!

2010-04-27 @ 14:31:43
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: