Mie

2007-11-08
22:30:34

jag lixom du
Malin säger:
tack misan. jag är så glad för att vi är såhär bra vänner. o jag uppsKattar dej en massa som person o vän! tycker det är skönt att jag kan prata med dej! du är verkligen min bästa vän o den enda jag litar på i hela världen..
Malin säger:
det e sant!
mie - kvällen e bilderna ! säger:
naww tack !!! o du e me de bästa i vått o torrt de vet du vi ha gjort allt från seriösa stuff till dom mest snuskigt porrtidningsgrejerna
Malin säger:
haha.. usch jaa haha
mie - kvällen e bilderna ! säger:
haha
Malin säger:
men vår vänskap ha hållt ändå.. trots elaka bråk o hårda ord när vi va små haha! o trots slagsmål haha! vi är helt enkelt bäst!

kasson du vet att de e bara o slå en signal när du känner för de jourcentral 24 timmar om dygnet 365 dagar om året...dörren e öppen o de finns alltid plats !

saknar dej bara så att du vet...kvällsprommisarna o dom galna fottoincidenterna !







Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: