Mie

2007-11-27
23:32:46

konversation; bertil
Johanna säger:ja eller hru! hur mår bertil?
mie - hemmet e julpyntat o ja har en ny inneboende ! säger:han sover nog de ha ju vatt en hektisk dag för de lilla livet
Johanna säger:ja verkligen. bytt hem, lämnat barndomshemmet och syskonen, fått en ny kompis (du) å sånt där
Johanna säger:stor dag för berra
mie - hemmet e julpyntat o ja har en ny inneboende ! säger:ja precis men ja ska inte störa honom...bara imon när han känner sej mer hemma
Johanna säger:det är sant. då kanske han blr lite handvan, eller va det va det hette
mie - hemmet e julpyntat o ja har en ny inneboende ! sägerprecis johanna du lär dej snabbt
Johanna säger:hehe man skulle nästan kunna tro at jag var hamsterägare jag me!
mie - hemmet e julpyntat o ja har en ny inneboende ! säger:ja precis men du e ju fadder o de e ju alltid nått
Johanna säger:jag är fadder å det är inte mer med saken! en fadder brukar ju dock våga hålla det lilla livet, men jag är ingen vanlig fadder. men nog har lilla berra en liten plats i mitt hjärta ändå

Kommentar:

nice site keep it up ok

2009-05-14 @ 07:31:59
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: