Mie

2007-11-25
23:44:12

o så va de söndag...
jobb 6-15...tiden gick faktiskt hyffsat fort...med 100-tals lussekatter o ännu mera klenäter...jag vet vår chef e så överambitös som man kan bli...inse man säljer inte så mycke o man behöver dess mindre va rädd att dessa delikatesser ska ta slut ! vi tände ljus o gjorde stället allmänt mysigt ! men o glida hem 20 minuter tidigare gjorde verkligen inte ont i själen nånstans...

en dusch o ja tog asta o hämtade louise...vi körde till ett maxi köpte va som skulle inför kvällen bjudningar...3-rätters...läs 1,2,3 gånger...vi fixar dessa vuxenrätter...på menyn stod alltså

förrätt:  räksallads snitt ala maxi/louise i en egen kombination !
varmrätt: allas favvis taco ! de behövs helt enkelt inte kommenteras mer...
efterrätt: daimglass me fruktsallad !

på gästlistan:
syster von palmqvist alias helle...ollis matte !
maria...alias majsan !
ida & pilla...alias fruarna...mitt problem jag vet aldrig vem som e vem...

underhållning:
fotoalbum o eye toy ! spexat till tusan...

louise e en tät fantasiarbetare...lönen hade stupat in o hon e en lycklig tjej...ska se om ja fått min lön...ja menar chefen påstår att ja e tät så ja blir inte förvånad om min inkommer på tisdag men de återstår o ser...

på återseende efter ett besök på seb.se

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: