Mie

2007-11-20
22:06:46

okej...kundtjänst ibland e ja inte så smart !
ringer kundtjänst för nej mitt internet verkar ju inte funka...verkar säkerligen lite trög i telefonen när ja snackar me rickard på kundtjänst...vi ha säkerligen snackats vid förut...

denna gången va de ja som råkat komma åt en rackarns knapp på datorn så att den inte tog emot de trådlösa nätverket...okej ni ha säkert bättre saker för en än o hjälpa en klantig människa nånstans i skåne...så ja tänkte vafö inte ta tag i mitt telefonproblem när ja ändå hade kundtjänst i örat ?! men nehe då va de tyvärr strul me de där just ikväll...jag har haft en månad o väljer just en problemdag...men så e de o vi får väl se när ja tar tag i problemet nästa gång...

jag har i alla fall försökt o försöka duger...elle kanske inte i detta fallet...men ja intalar mej att de e så...

Kommentar:
#1: Viktormia

Very nice site. I must say that I am impressed. Keep up the good work.

2010-02-25 @ 08:42:45
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: