Mie

2007-10-30
00:19:07

en hjärna med många tankar !
ibland tänker jag ganska lite...de kan va dumt ! men jag ska tänka mer...mer på de som bör tänkas på ! men de e 1000 tankar som snurrar runt...shit pom fritt va snurrit de blir...men allt som sägs bör tänkas på för man lär sig alltid nått nytt...om inget annat kan man försöka förstå o lära sig !



imorron efter ett jobb ja deffa inte längtar till...tusan jag börjar ju jobba om 4½ timme o här sitter ja utan en blund i ögonen...snart sängen säger ja...men som vanligt ska ja bara...efter jobbet e de lycka på kapellgatan !

imorron e de min kids som kommer...saknar er !

Kommentarer:

Hello!! Men det låter jue skoj. Jag tror inte vi har nått inbokat då :) Ha det fint. Kramis.

2007-10-30 @ 11:22:32

I really enjoyed it. You have done a great job.

2008-10-17 @ 08:22:56
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: