Mie

2007-10-11
18:30:33

en ny familjemedlem !
de blev skräckrunda igår...men ganska mycke utan skräck...ja o emma fick me oss grannen ut på skräckis sorry grannen inget bonde söker fru för dej inte ! lite gnäll va de allt från hans sida men han hängde på ändå utrustad för vinter...ja o emma tror på sommaren me kortbyxor o långarmad traskade vi kring i skogen...de va en promenix som heter duga...de gör ja gärna om :)

vi anländer i hemmet o ja o emma som aldig vatt skolpolare ska numera satsa på o läsa nån kurs ihop...hon vill astronomi o grejer ja e negativ satsar hellre på en seriös engelska kurs...men vi får väl se va vi hittar i slutänden men vem vet vi kanske blir skolpolare nästa år o de ser ja fram emot en massor ! klockan blev elva o eftersom båda 2 skulle börja 4.45 de handlar om landgångar o ost/skinkhalvor ! så slaggade vi...men så helt plötsligt mitt i natten e de nån som kittlar mej under fötterna tror genast de e emma som menar att nu e de dax o gå upp...men hjälp inte för att ja e rädd för louise men helt plötsligt ser jag henne där ! jag o emma bara sov medans hon traskade in...hon hade vatt på fest o va pratglad sådär klockan 2 på natten...så självklart traggar vi igenom lite :) somnar o vaknar upp till madicken tror genast att de e min telefon fattar inte vaför louise inte tar tag i de hela o stänger av den men ååå nej...min telefon ligger ju vid fötterna o de va inte ens den ! de va louise telefon...yeye sov igen o sista väckningen va den sanna ! tusan klockan va 4.22 dax o gå upp de väntade mycke saker o ting o göra !

faktiskt vatt mycke hela dan...lustigt de e ju mittemellan lön men men folk vill väl äta ändå...jag får en engelsk kund...emma garvar så hon få ställa sej bak vid diskmaskinen...jag e allmänt kass på engelska men han lyckas få sin tonfiskbaggis utan ost o en kopp kaffe ! ibland lyckas man me de omöjliga men jag insåg genast att en engelska kurs e näst intill ett måste ! dagen rullar på o utstämpling sker efter 15 ! då e de ja som traskar till kapellgatan o ska hämta ut min nya lilla familjemedlem packard en laptop...jag traskar i väg i glädje tills ja kommit en bit o märker att ja glömt avin hemma...jag vet senil avdelning 51 nästa ! men i alla fall ja kommer efter mycke om o men fram o hem me mitt biffpaket...nu installerar ja upp detta lilla underverk ! see you later för nu e de biffträning på schemat...

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: