Mie

2007-10-14
13:35:33

fredag helt enkelt !
de va freda o ja o louise hade tokmycke halvor o göra...men vi teamade så de gick fantastiko ! allmänt lagom o göra :) o så va de ju praonarsanas sista dag ! de tackar vi för i alla fall o slippa den ena...henne kunde jag bara inte med...

efter jobb va de dax för en trip till karlshamn...en välbehövlig trip ! bara att åka hem utan att de står fest elle kalas på schemat kan ju va en fördel om man ska hinna me nått annat...så de blir tåget ifrån skåne...jag tas som vuxen när biljetten ska köpas i luckan de va inget snack om saken ! så där blev man vuxen resenär...de e ganska mycke poäng i de ! tröttheten satt i hjärnan o ja låg i sovning innan ens tåget startat sen kom konduktören då måste man ju vakna till när man ansträngt sig o köpt biljett...sovning ända till karlshamn...gött som tusan ! sen gick jag verkligen gick läs en o 2 gånger hem...upp te kasson min opererade polare me en gång...där träffar man päronet ett trevligt återseende ! vi allmänt snick snackar va uber längesen...sen e de saab till lidl va de tänkt men eftersom sotimentet där inte e komplett så blir de vidare mot netto...inte där heller hade dom ett komplett sotiment så de bar vidare mot citygross...jag va inte negativ endast positiv ! upp en svängom päronen...vilket återseende även där..."oooo hej min lille mis"...man hinner inte ens komma innanför blekinges gränser innan storebror ringer o ber om pizza...frågan e om inte min flytt hjälpt han i ett hälsofrämjande syfte...de blir pizzahämtning o en visit till olofströmtown..."jag ringer dej när ja e vid maxi" jaja säger simon de blir bra ! men hur tusan hittar man till maxi...vi kör fel o fel o fel...lokalsinnet e inte på topp men helt plötsligt står vi där utanför hans dörr ! grattis till oss...hem till karlshamn o en titt på sista beck filmen hemma oss spirre ! inget o rekommendera vill jag säga...där låg jag o sov mellan varven ! klockan blev mycke o ja o simon körde till mina päron...okej en säng på 80-90 cm o en säng på 140 cm de e en viss skillnad...men men de funkade :)

klockan ställdes på 3.17...lördagen vankades inget inget jobb endast en ullaredstrip !

Kommentar:

Very cool site. I like the floating effect. Good programming on the Guestbook too.

2008-02-13 @ 09:24:48
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: