Mie

2007-10-21
19:33:39

gästspel; johanna
Dagen har sprungit på som attans, men det tros väl när jobbet är lugnt och personalen på företaget kan ägna sig åt spexade saker mestadels av tiden. Förrutom en krävande kund som tjatade om rabatt och kunder som inte ville gå trots att vi faktiskt stänger klockan fem så har det bara flutit på. Trots att Mie har svårt att inte berätta för er bloggläsare vad det är för spexade händelser vi har hållit på med så tror jag att hon kommer hålla inne med informationen. Men för säkerhets skull är det jag som sitter vid tangentbordet en kväll som denna. Lousie och Marie har dessutom fullt upp med att ladda upp med glass, chokladsås och strössel. Jodå så att, vi laddar inför "Ensam mamma söker".

Tack för mig! Imorgon är Mie tillbaka med egen text + uppdaterad bilddagbok hoppas jag! :)

Kommentar:

I LOVE THIS VERY PAGE PLEASE KEEP UP THE GOOD AND WONDERFUL JOB.

2008-09-05 @ 09:25:11
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: