Mie

2007-10-24
22:06:34

idag på jobbet...
vuxenpoängen ramlar in när klockan ställs i arla morgonstund på 7.02...de e tvätt o samtidigt som vuxenstatusen väser när kristianstadbladet ligger i tidningfacket...de e då mina grannar måste tänka tusan va vuxen hon e ! sover mellan varven blir väckt mellan dom andra varven...tvättar mellan dom tredje varven ! morronen rullar på i ett fartigt tempo o helt plötsligt e de dax o jobba...klockan e 13 ! lite nervös blir jag när de första ja e o bli inskickad till kontoret...första tanken..."va e de nu jag gjort ?!" men nej ja skulla bara va ett överhuvud o få bestämma om vi hade tid o göra sisådär 300 snittar...hmm...jo men de funkar väl ! skiter de sig så får ja ta den smällen...

emma springer ifrån klockan 13 o louise kl 14...men tiden går konstigt nog fort...taggad för stängning...de blir man när man inte gör de för ofta ! så ja o praon hon ja egentligen e rädd för ta tag i allt alla brickor e numera diksade ! de e allmänt mycke kunder o så tårtbeställningar på de...de blir lite köbråk mellan en pensionär o en busschaffis...vem som va först...busschaffören får va först vare sig han va de eller inte...han har ju ett jobb o sköta pensionären har ju hela dan på sig...så hon blir arg o flyr ut fortare än kvickt..de e inte lätt o va alla till lags.,.boss e o mixtra inför den kommande företagsmässan...o de e allmänt fullt hus känns de som...jag stämplar ut o känner mej laddad för en träning på egenhand...hade vatt trevligare me mina träningspolare ! men inte kan ja banga för de...ooo nej nu hinns de ju inte me träning förrän tidigast söndag...

Kommentar:

I like your website. Its web design is very cool and looks a Web Design Expert work. Regards,

2010-04-21 @ 10:07:14
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: