Mie

2007-10-02
21:57:59

lång lång dag...bidrar till lång lång vecka !
de e bara tisdag o ja e sliten som om de vore fredag...dagen på jobbet oväntat lång från att skulle slutat 13 till att få jobba till 16 va oväntat men va gör man inte när lill-flickan känner sig som en sjukling o den andra fastnar i skolan...stackars emma ja ha vatt doktor mie o känt på pannan en gång i timmen för o känna flickbarnets tillstånd...imorron e de emma som stannar hemma o vilar upp sig !

jag blir så trött på allt gnäll...att de inte löser sig...ha vi någonsin klagat...nej för vi gör inte de...vi löser alltid det själva o de löser sig de e bara så...men de blir ju tröttsamt om man bara får höra gnäll mellan varven !

om man skulle gå o sova redan så här dax...de låter hårt klockan 22...om 6 timmar o 45 minuter e de ja som e på fantasi o packar upp bullar igen !

natten kommer gå uber fort de vet jag ! tack så mycke hej...

jag saknar mina små syskonkids...en dag e de jag som kidnappar er o då ska vi ha kul som innan !

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: