Mie

2007-10-08
17:34:40

lycka på kapellgatan !
nu nu nu o nu ! ska ja snart inom 2-8 dagar kunna sitta o knappa på en nykter laptop lyckan leker så att säga...de blev en Packard Bell från elgiganten närmare bestämt denna lilla skönhet ! efter ölincidenten ha man suttit här o knappat på en stationär funkar visserligen de me...men tacka vet jag laptop !

o inte nog me denna beställning oooo nej ! inte ska ja behöva frysa mer för vecka 42 kommer jag bli mer varmblodig då min nya väst från hm kommer att dunsta in på postcentralen !

o efter den 27 oktober e ja komplett då befinner de sig en massa drickbart i en något alkoliserad klass i min kyl...efter att en tysklands resa till bordershopen bokades !

men de lyser lite fest inom de närmaste...men vem vet en trappfest står väl inför dörren inom kort ! men ja e inte negativ mot en vit helg heller för den delen ! lite allmänt chill o ledighet o en shoppingrunda inom ullared ska de nog inbokas i helgen...jag e alltså ledig om inget annat...men me fantasi så vet man aldrig de vet man först 5 minuter innan de händer...ikväll närmare bestämt om nån timme e de ja som hämtar louise o vi som tar oss till friskvårdshuset för allmän biff ala gymträning...de ska pantas flarror o slängas skräp i afton om de går enligt planerna ! men imon e de ja som ha sovmorron...inte haft de sen förra fredan så ja gnäller inte...men klockan 11 e de ja som ska va i tvättstugan så att man känner att man lever...

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: