Mie

2007-10-21
21:54:41

när ägg börjar lukta köttfärs
lördag...helg för vissa jobb för andra ! jag e i andra kategorin...börjar klockan 6...o de e mycke som kan ingå i arbetsuppgifterna man jobbar alltså aningens flexibelt...men de e då man rycker in som fylletaxi åt en gammal praktikant...hämtar upp tjejligan o grabbarna...blir bjuden på sprit under min chaffistjänst...tack men nej tack ! lämnar av ligisterna o kör tillbaka...de e då man kommer tillbaka i dom vanliga gängorna ! men efter denna oplanerad körtur e äggen som bortblåsta i mitt minne...1½ timme senare tycker chefen de luktar köttfärs...lugn chefen de e bara våra ägg som kokt lite länge...planerat glideri i datorns värld...hjälpa emma o skriva ut papper o installera photoshop på amandas dator...ja gillar de...

ja glider klockan 13 trots denna folkinströmning av folk...men faktiskt inte me dåligt samvete...nej jag orkade inte ha de för flickebarnen...ja o louise skulle till nova-lund ! enligt louise ska de va ganska enkelt o hitta...de e därför vi hamnar på en sibylla resturang o ja snackar me nån svärmorsdröm...han vägvisar mej...de e då ja själv skulle uppskattat om ja lyssnat bättre elle om minnet hållit längre...ja chansar mest men tro de elle ej vi hamnar på nova o de gör mej faktiskt inte så imponerad...väla e bättre...men louise ha mej i armen...inte tappa bort ett barn på ett köpcentrum policy ! de e shopping på gina som gäller...vi e klara för avfärd de verkar alla andra oxå va...minst 10-15 minuter får vi stå där o vänta...hela kopplingsfoten blev trött...vi kommer efter mycke om o men där ifrån men då lyckas ja missa svängen..."här skulle du visserligen svängt"..."hmm jag kände de e på mej egentligen"...jaja visst men vi hamnar rätt de e sånna vi e ! ja gasar hela vägen hem...vi kör till ett lokalt maxi...hämtar o lämnar helle kör hem till louise hamnars oss mej...sen oss kajsa o anna ! de e förferre...ja e uber trött...ja e inte den ungdom jag har varit...de här me alkohol brukar för de mesta gå i fel riktning nu för tiden ! när girlsen går ut så va tanken att ja skulle gå hem...men blir intvingad i en taxi...hamnar hemma o somnar !

Kommentar:

Really great site man!!

2009-10-27 @ 09:12:01
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: