Mie

2007-10-18
22:32:14

torsdag; jobb...bunna...kundtjänst...skrivare...
dagen börjar 5.27 snoozar som vanligt ! o så e de där me hårsprej inte o rekommendera för trötta ögon ja tror de finns äkta varor för mina påsögon...men visst ja e inte den som e den ett rejält sprut o tårkanalen har genast vaknat till liv ! på jobbet möter jag min kollega o kanske min blivande kollega...dom står där o gör halvor o grejer ja e en sån där överbliven åskådare...men i min ärlighets namn va de inte nått fel på de en hårsprejsmorron som denna ! jag gled helt enkelt...sen intågar den ena praon efter den andra inte mindre än 3 stycken får vi på nacken !

slutet gott allting gott klockan 15 e de ja som slutar faktiskt lite tidigare...back to fantasi o möter upp linda o louise de e lunching i city som gäller...merran o anna antågar o vi går till bunna...där grabben som jobbar e för mycke uber ! de handlas blommor...gnälls på kamera o de hämtas böcker ! dagen e komplett o de e fullt ös hela tiden...

hem till placet o direkt till mitt lokala maxi...me pantflarror i ena handen o en inköpslista i den andra...hallå halllå !!! läs väl inköpslista de bara klirrar i min vuxenpoängslista...där tågar ja ikring på maxi...o till höger o vänster e de sånna där som ska dela ut de ena o de andra...sånt gör mej stressad då tackar ja min vuxenhet inköpslistan annars hade ja glömt hälften...jag själscannar o som vanligt går de toppen...

uppackning...disk o möte me emma på fantasi ! de e operation firra emma skolarbete som gäller...praon e kvar o eftersom vi e dom som vi e så får självklart de lilla flickebarnet oxå skjuts hem...men först hämta min skrivare från 90-talet...stenålders åbäke ! men dock så bra :) vi lämnar av praon som hade lite problem me höger o vänster men visst hittar vi rätt...hem till emma o de ska kopplas in skrivare ! vi ska ju firra skoluppgiften...men efter mycke om o men så ser ja ingen annan lösning än; ja just de min favorit kundtjänst...de löser sig ja tackar kundtjänst...emma kan nu bli en godkänd elev på högskolan där kammar hon hem lite genipoäng :)

jag vet inga företag vill ha me mej o göra...jag terroriserar så fort ja inser de minsta krångel...jag tackar kundtjänst o dagens samtal va varken de sista eller första ja ringer...som kund oss adamo i ett halvår så har de nog blivit ett 10-tal samtal...ge mej ett nummer o ja ringer...

dax o sova ! för ja o emma e ubertrötta efter en nattlig prommis me skrivare o möte me PP i tivoliparken :)

förresten PP 16½ år de va lågt...

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: