Mie

2007-10-18
22:12:19

yesterday vi kallar de onsdag

e de jobb som gäller 6-15 vi provanställer o de står härliga till ! värsta uberutrensningen i läskkylen...de e så jag tröttnar...stressa hem de e ju för tusingen nått så vuxet som tvätt på gång...o dessutom väntar ja ju mitt manliga sällskap ! ner i tvätten starta upp o öppna för pojksnöret...simon ja ska lära dej de där me o ringa i porttelefonen ett teknisk projekt helt enkelt :) som den kontrollmänniska ja e så får simon endast titta på när tvätten fixas...kanske inte så negativt i hans ögon men ja måste släppa mitt kontrollbehov över kläderna...vi lagar mat de står kylling o special strips på menyn o självklart e min förra inneboende bjuden !


lite bonde söker fru...film skulle de blivit men mina ögon e klena för de !


pjär e en hyvens kille o ska hämta simon...simon vill klockan 5.00 mitt i natten pjär tycke att 23 funkar bra...så han kommer men han e inte som normala människor kan inte heller me de där me porttelefon...men han e mer apig o klättrar upp för bakken...pojksnören e hungriga o vi åker till max ! 5 minuter innan stänging...så de blir en sen natt o sängen väntade inte förrän framåt 1 tiden ! joda så att på fantasi va de ja som va klockan 6 imorse...




Kommentar:

I really enjoyed it. You have done a great job.

2009-02-06 @ 14:57:21
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: