Mie

2007-09-27
16:10:47

det blir aldrig som man tänkt sig !

man planerar nått o lika fort ändras de...men va gör de livet behöver inte bo i en kalender...

gårdagen bjöd på jobb...sen va de dax o ta tag i den där tvätten...o så lite träning på de ! en snabb-svängis till skopunkten me en cykel som har mindre luft än någonsin...de e ju nått stolpskott som snott min hammer...så där får ja cykla me dålig luft o pumpa de hann vi inte de inte ! emma o ja i en planerad chillkväll me skräckrunda...men de blev taggning åt annat håll ! en helt vanlig onsdagsutgång skulle vänta oss i stället...ja gör pannkakor me köttfärs o louise korkar upp jordgubbsvinet...de e en delikatess de...men sätter sig i hjärnbalken me en gång ! emma kommer o de e käk...sanning o konsekvens...kolla runt oss grannarna om dom har nån sprite...hmm mina säkra kort grannen grannen o emme va inte hemma...så för tusan de va bara o japp ta en trappa upp ! tjejen hade ingen sprite...nej där fick de va nog ! ja förlorade o de blev ingen sprite...men numera vet ja vikken min granne på andra våningen e...

mitt liv i en bortglömdfas börjar...

senare på kvällen/natten blir de helt enkelt stopp i toaletten...frågar mej inte vafö de mest blev så antar jag ! vikka problem man kan få...men louise e klipsk o slinker in till tändstickan för o fråga om han ha en sån där sugpropp...visst men nere i källaren så där hamnar dom i källaren mitt i natten...han letar o grejar o tar fram en sugpropp en sån man sätter på väggen...tändstickan för bövelen hur hade du tänkt att man skulle kunna få en toalett o funka me en sån...yeye de va inte mer me den saken...men dom toalettbehov som man behövde göra fick göras oss grannen grannen ! tur grannsämjan e så bra i dessa krissituationer :)

nu e proppen löst i alla fall de tackar vi abk för...här ha man haft en rörmokare hur som helst en dag som denna !

louise o emma ni stjärnorna från igår ! tack för att ni e ni :)


Kommentarer:
#1: EMME

DET LUKTAR BAJS! I HELA MIN LYA!

2007-09-27 @ 19:19:49

I really appreciate your website. An interesting website with an interesting design. A lot of interesting info. Thanks.

2009-02-20 @ 10:22:30
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: