Mie

2007-09-28
22:20:20

i brist på annat...
VAD GÖR DU; en lista mest för o kunna hålla mej vaken så länge jag behöver !
NÄR DRACK DU SPRIT SENAST; hmm onsdags...tacka vet jag nyktra onsdagar !
HAR DU LUGG; ooo yes ! men ja e osäker på om ja gillar de !
FEST ELLER SLACKING; slackning ?! fest låter bra ! 
GILLAR DU SPORT; yes...elle handboll på tv funkar !
VILL DU HA BARN; yepp de vill ja en liten krabat :)
VILKA SPRÅK KAN DU; swedish...måste skriva engelska me men inte för den saken e ja bra på de...
BORDE MAN RÖKA PÅ PUBAR; nej för tusan !
ÄR DU STOLT ÖVER DITT LIV; nej de vill ja inte påstå !
VILKEN LÅT LYSSNADE DU SENAST PÅ; lasse winnerbäck på mp3n
VILKEN STAD VILL DU ÅKA TILL I SKRIVANDE STUND? nånstans där shopping ligger varmt om hjärtat !
HAR DU NÅGOT DJUR; yes...elle kalla dom inte djur...inneboende e va dom e claes-junior nr 2 o lill-uno !
HAR DU NÅGRA TRUMMOR; nej nej o åter nej e inte musikalisk nånstans !
TITTAR DU MYCKET PÅ TV; nej faktiskt inte !
HAR DU VARIT MED I LOKAL TIDNINGEN; nej...
VAD KOSTAR DET DU HAR PÅ DIG; hmm sån koll ha ja verkligen inte !
VILKEN FÄRG HAR DINA VÄGGAR; vita o gråa
VAD GÖR DU NÄR DU INTE KAN SOVA; lyssnar på nån goe musik o läser...annars e de ju bara o släng in en film o ja kommer me all säkerhet o somna !
HAR DU DUSCHAT IDAG; ooo yes !
VAD GÖR DU OM ETT ÅR; de skulle jag oxå vilja veta...
BRUKAR DU LÄSA HOROSKOP?, I SÅ FALL BRUKAR DOM STÄMMA; händer att ja läser men ja e inte så insatt i de där me horoskop...
BRUKAR DU SVÄRA MYCKET; försöker va en fin flicka men även fina flickor har svarta tungor
BÄSTA FIKAT; den på fantasi...de måste jag skriva !
DET DYRASTE DU ÄGER; skulle viljat skriva en snygg bil...men ja får väl skriva laptopen elle nått istället !
FAVORIT PÅLÄGG; ja e inte så mycke för pålägg !
VAD ÄR DET FÖR FÄRG PÅ BYXORNA DU HAR PÅ DIG; jeans
VAD LYSSNAR DU PÅ JUST NU; ljudet från mitt stora feta grekiska bröllop
HÅRFÄRG; brun me ljusa slingor
FAVORIT MÅNAD; mars måste jag skriva även fast de kanske inte riktigt e så !
FAVORIT DAG I VECKAN; fredag o lördag även fast man jobbar så e de ändå en speciell känsla över dom dagarna
CHOKLAD ELLER VANILJ; choklad !
VAD HAR DU FÖR FÄRG PÅ TANDBORSTEN; ljusblå !

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: