Mie

2007-09-03
22:27:46

nu börjar de nya bifflivet...träning till 1000 !
today jobb as usaually 4.45-13 e de ja som befinner méj på fantasi...o idag något så nytt som nya praoelever kan tyckas bekvämt...men när de e easy peasy e de mest jobbigt o ha nån som inte heller ha nått o göra...men den ena e ett geni i alla fall ! o de tackar vi för de e väl 1 på 10 man lyckas få som e interliggent o fattar snabbt !

den andra stjärnpraktikten...eller oxå inte...hon som e sådär lagom trög...jag vet inte men hjärncellerna måste sitta på fel ställe...men de e väl mamman som gör de hela ! ett samtal till flickebarnet blev de i alla fall angående hennes tider i veckan...en början på klockan 6 en av dagarna vilket egentligen e fullt normalt för vanliga praoelever...men o nej detta flickebarn klarar ju inte sånna tidiga arbetstider o ringer o frågar om de går bra o ändra...men ååå nej ja sätter hårt mot hårt kan man inte som 17-åring åka buss till sin praktikplats...då bör man inte heller ha nån praktik...så de e ju lika bra o ta ett snick-snack me mamman som påstår att flickebarnet inte kan gå upp så tidigt på morronen...jag förklarar att de e så arbetslivet ser ut ! hela historian med att flickan måste börja klockan 6 gör att hela familjen får gå upp mycke tidigt för hon kan inte ens gå upp själv....jag blir trött o jag tror inte att hon kommer att bli långvarig hos oss de får vi i alla fall inte hoppas på...för nej tack till överbeskyddande små kids ! nog talat om detta problem...

de nya livet har börjat idag...inte mer latsida mest träning till oss...ett träningskort på friskvårdshuset e investerat ! nu ska de satsas 2 rutor o noll gäddhäng de e hela grejen ! så idag ha vi börjat lite lätt me mage o ben träning de e inte mer me saken...30 minuters cykling vilket innebär en mil o över 200 kcal e fixat...de va sjukt jobbigt men nu e de gjort o kroppen e trött men de e gött o ja e inte negativ !

mer träning till oss ! så kommer man hem i hemmets lugna vrå...vill jag ha lite dricka ?! om jag vill...vad vill jag ha ?! vatten Tack ! jag tänker de va barmhärtigt o få de serverat så här hur som helst...en klunk de e ju för tusan vatten blandat me den där vanlijvodkan fy tusan ! louise du kommer få igen feträkna me de !

på tvn e de one three hill o här sitter ja o sitter o där bak ligger louise o kollar in tvn...de e så de ! de e kollektivt :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: