Mie

2007-09-28
21:02:16

today
snart ger jag upp allt vad bilddagbok heter...ha försökt uppdatera mej nu i år o dar känns de som...men mitt liv ha stoppat på den 15 september ! elle så e de bara så att denna datorn o bilddagboken inte passar ihop !

morgondagen e tveksam...men ett som e säkert e att de e jobb 6-15 ! sen står jag i valet om kvalet...ja menar vikken skiten bussförbindelse här i dom södra breddgraderna av detta land...jag vet inte riktigt vad som händer men som vanligt den som lever får se ! skulle uppskattat om ja kunde trycka in lite träning i helgen oxå...

o idag va ja tusan taggad för o stänga händer egentligen aldrig...men som från ingenstans o hela gårdagens energi så va de kul...o inget kunde väl va bättre än o säga hejdå till praoeleverna för sista gången !

om man skulle sappa runt lite...

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: