Mie

2007-09-20
15:09:33

torsdag !

gårdagens planer om brödbak o träning fick minst sagt kortas ner...vi tror på tiden...men tiden tror inte på oss ! ooo nej...gårdagen bjöd på svimattack i chokladbullar o grannsämja på fantasi...dagen idag startar tidigt för mej o emma...o ja ! klockan 4,02 e de min mobil som ringer...de e working 4,45...42 baggisar ska va klara o packade o hämtade till klockan slår 6,00...de e morronpigga människor de...de kändes redan vid denna tidpunkt att dagen skulle gå utför...oo visst nått på känn va de allt ! min tumme åker in i klingan på skärmaskinen...joda så att nu e man skärd o blodig oxå ! ja e negativ mot den helvetesapparaten...men tur ja har mina vuxna räddare i närheten...ja stör mitt i lunchen men ja fick plåster i alla fall :) de tackar ja emma o louise för !

nehe om dagen skulle rulla på...ja ska ju firra mic/headset...ta en sväng i city...skriva ut papper...firrra program...sortera tvätten o allmänt plocka undan...sen e de biffträning som gäller vi ska inte klena vi ska träna så de står härliga till !

imorron väntar kyrkans stad lund på oss...de ska bli najs...så de ses fram emot...louise ska på intervju o ja hmm...ska mest va me o driva kring...men de e ja inte negativ emot ja e ju me o ja gillar de :)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: