Mie

2008-08-13
23:00:58

en normal dag på ett jobb...
...är visserligen inte när man vaknar 4.07 o inte ens e trött...man kan ju undra om man e frisk eller inte...jag tror jag blev överförfriskad med sömn igår...håller förhoppningsvis i sig även imorron...de har förövrigt varit en så kallad lagom dag idag...o autwitch ännu en gång spexar till vår värld...o inget gör en förvånad numera...

situation autwitch onsdag...kommer in o e allmänt lurig...har en enligt henne mycketfin tröja till mej...som en present...o 2 påsar halstabletter...kan inte bli bättre i denna halsutsatta tid ! jag tackar så hjärtligt...tanten ska bjuda kollegorna på clas ohlson på fika...så hon lånar en bricka av oss o ber mej hälla upp en kaffe o 2 vatten...kommer tillbaka lite senare med brickan o förklarar för mig att ja kunde ju inte bara hälla upp vatten...hon garvar o berättar att hon fick gå ner till domus o hämta kaffe...o hon e allmänt uber glad sjunger o ligger på golvet o gör nårra juckövningar...sjunger sånger o helt plötsligt frågar hon mej nått...jag fattar inte...o säger bara va ?! hon börjar asgarva o säga att ja e dum o blåst...vi garvar me henne...jag e tvungen o lämna henne men bg e kvar...bg berättar att frisören e målet för dagen...autwitch tycker att bg bör klippa sig som henne...de e enkelt...man kan ha lugg om man vill o man behöver inte ha de om man inte vill...bg väljer att inte följa autwitch råd...ibland e hon för mycke men idag kan vi bara skratta :)

eftermiddan tillbringas i city i hopp om att hitta nya kläder...de går inte bra...o skorna va förstora...jag undrar om fötter kan krympa för kan dom de då har mina gjort de...tacka vet jag internet...efter en svängis i city POWERNAP de e vad man behöver framför barnkanalen...lite balkonghäng o en långrunda me bg...ventilera ventilera så att säga ! de e fest på balkongen när vi kommer hem så varför inte joina lixom...

imorron e de mysdag efter jobbet...vi ska för en gångs skull kunna åka iväg allihopa... :)

över o ut !

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: