Mie

2008-08-29
22:16:02

fredag...
helgen e snart på sin plats...dagen har bjudit på jobb...startar med en ibumetin mest i förebyggande syfte inför dagens sjuklighet...men jag tror den gjorde susen...4.45 e ja i alla fall på plats på jobbet o då har de under natten hunnit bli nån form av översvämmning...de e nån kyl som helt plötsligt känner för att avfrosta sig själv...vad tusan e blinkande lampor elle ljud de skulle underlätta de hela så man kunde förbereda de hela istället för att behöva halka rundor på golvet...

för övrigt ha de varit riktigt mycke kunder...jag gillar läget...tiden går lixom lite fortare ! men förkylningen verkar va på plats i de e ju mindre trevligt...jag undrar vad tusan man får skiten ifrån...men men jag känner på mej att jag ska kunna kämpa mig igenom denna förkylning utan problem med en blandning av jobb o powernapar...ha haft besök från emma o käller mycke trevligt...dom har massa grejer i skolan typ inskolningstjofräs ! en sväng i city lite fixtrix...emma anländer o vi gör stan osäker rensar bland jc:s linnen...köper avskedspresenter ! lite stress o vi e fit for fight för avskedsfest ala johan o sigge...de blir visserligen en chill kväll för vår del...non alcoholic ! istället en tidig hemmakväll...imon ska ja va toppad kräftskiva e de sagt ! jag e rädd för kräftorna...att äta mat med ögonen e som att sitt offer stirrar på en...tack men nej tack !

de väntar jobb 6-15...jag tror på en helvetesdag...lön o långlördag...vad kan man mer säga...folk ska fylla deras magar me massa skit nu när de finns pengar på kontot...johanna o ja har nya spex på gång :)

nu ska stockholm boogie igång min favvofilm !

över o ut !

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: