Mie

2008-08-24
22:33:03

fredag...högskola...fest i karlshamn !
fredag dagen det då mie skriver in sig officiellt på högskolans hemsida...försökte skapa nån form av profil...jag vet inte hur de ska gå när ja tyckte de va smått avancerat...de står att man kan känna sig ensam när man pluggar på distans så profilen ska göra så att man ska lära känna sina studiekamrater...jissus pluspoäng till hkr dom försöker tänka på de mesta...men de e ju lite ironiskt...en fysisk träff hade ju känts lite mer som verklighet...men livet på internet har ju sin charm...

nog talat om högskolan de e nått som väntar till den 8 september...nu e man fri o leva utanför studentlivet...så efter allt vad högskolan heter e de jag som jobbar av mig i 6 timmar med mina kollegor emma o johanna...de e najs o utstämpling e otrolig 18.30 ibland e vi himla punktliga ! där va mamsen o väntade...kollektivt va e de när man kan åka toyota ?!

hemma i karlshamn väntade de fest...men eftersom min bror e ett långhårigt monster va ju ja tvungen att redigera de lite med hårklipparmojängen...man e väl frisör när man väl lägger den sidan till...han kände att fest kunde va braså vi drog mot kasson...en besvikelse för emil då han märkte att spirre inte va hemma..."jag har aldrig" kortleken åkte fram...jag blir fullkomligt i mitt esse när bekännelse efter bekännselse vittnar fram...o inte nog me detta ge mig vuxenpoängen jag förtjänar jp vin fanns i mitt glas...de e ett av mina måsten innan jag dör att jag ska tycka att vitt o rött vin ska smaka någorlunda i alla fall...

utgång e planerad...målet e harrys ! hmm folktomt...o småbarnaktigt...men men de e ju inte mer me saken...jag träffar en kändis från amerikan pie...jag lyckas alltid me de omöjliga...eller ja hittar i alla fall look a like figurer !


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: