Mie

2008-08-10
22:19:36

helgen
helgen har passerat o de hur snabbt som helst...tack för att man hinner andas lixom...jobb visserligen hela helgen o ja e inne på min tredje vecka på strecket lixom...så gnälligheten e i närseendet...gårdagen bjöd på en fullspäckad dag med en början på jobbet 6-12...där ja o elin o sara spexade rundor...klockan 12 bar de av mot ikealand...där de inhandlades diverse förnödenheter...en liten förnyelse lixom...men varför har ikea ingen matta jag vill ha lixom...nej jag får väl ta den pensionärs/vuxenstämplen o beställa en...de blir nog ett av morgondagensprojekt...efter lite möbelbygge va de kosans sommarstuga me grillning som stod på schemat...som vanligt e ja grym på att hitta mest för att bevisa va de ja som satt bakom ratten...inga problem ! jag var nära att få bada me kläderna på...mie tackar för att de inte blev så...trodde de va sängen som gällde sen...men min vän bg hade tankat på kräftis o mie o kosan e chafförer elle ja passagerare/moraliskt stöd...de va spexat me militärtält o grejer...o lite nya bekantskaper för vissa ?! vem vet ;)

natten e ju inte lång men mie kommer i säng 1.30...shit pommfritt !

söndag o vaknar utan bakfylla...bara med trötthet de va väl förväl ! men de hade ju vatt konstigt om de vatt bakfyllekänsla...man kan ju inte bli bakfull på vatten lixom...på jobbet chillar ja o sara...vi får bebis besök...jag gillar dom små liven :) de rullar på på jobbet...o 6-15 e arbetstiden...

eftermiddagen/kvällen bjuder på powernap...tvätt o städ...välkommen till min vuxnavärld !

Kommentar:

You will be hearing from me soon. Thanks

2009-07-07 @ 08:09:19
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: