Mie

2008-08-27
00:22:43

i brist på annat eller att man inte orkar ta tag i saker o ting !
ÄR DU EN BRA POJKKVÄN: svårt att säga med den könsposition jag har...
HUR RAGGAR DU: raggar...hehe inte raggning ala hultsfred i alla fall "tjena kexet står du här o smular..."
VAD HETER DU: Mie
KALLAS: Mie...som sagt jag har många namn...fågelungen...råttan...lillen...räkan...
VARFÖR: varje namn har nog en historia :)
VAD HAR DU GJORT IDAG: jobbat...powernapat...besökt biblioteket...promenixat...chillat på balkongen...
VAD SKA DU GÖRA IDAG: troligtvis starta en film...somna till den...vakna mitt i natten o lägga mej i sängen...
VAR ÄR DU NU: kapellgatan i min soffa lixom...
SAKNAR DU NÅGON NU: yes...
RÖKER DU: nej för tusan...räcker att man e en passiv jäkel !
NÄR FICK DU SENAST EN PRESENT: hmm...jag kommer inte ihåg...men de va säkert nåt bra :)
VAD HAR DU FÖR PLANER TILL HELGEN: lördag e de jobb 6-15...kräftskiva söndag en äkta ledighetsdag antagligen dejt me mina syskonkids :)
VILKEN FÄRG HAR DU PÅ DINA UNDERKLÄDER NU: hmm...grå o svart i think !
LÄNGTAR DU TILL NÄSTA FÖDELSEDAG: nej...jag blir ju bara äldre...man måste bli mer vuxen o tänka efter vad man vill göra av livet lixom...jag stannar gärna tiden lite o låt mej tänka...
VEM PRATADE DU MED SENAST: louise...emme...kasson...spirre o kosan de va grannhäng på balkongen...
VAD PRATADE NI OM: om brister i huset...bla hissen som e sönder...men i övrigt gillar vi de mesta :)
VAD GÖR DU JUST NU: svarar mest på de här lixom...
ÄR DU PINSAM PÅ FYLLAN: hmm...de kan ja tycka om jag kommer in i min fas tycka-synd-om-sig-själv...sakna-någon...fas...annars tror ja e ganska normal i alkoleserat läge...
ÄR DU BLYG: nee...de vill jag inte tro !
VILKEN TID GICK DU UPP IDAG: 4,07...ibland e livet hårt...o mänskligt !
NÄR KRÄKTES DU SENAST: de va faktiskt riktigt längesen...
VILKEN LÅT LYSSNADE DU SENAST PÅ: winnerbäck...söndag 13.3.99
HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT: mmm visst har ja de !
HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG INATT: nee...im alone !
HAR DU GLASÖGON: egentligen sen fjärde klass men de e nått jag själv struntat i...linser e nog lite för avancerat för en som mig...o jag e ju godkänd att köra bil utan...mitt resonemang kan man köra bil kan man allt !
BOR DU I STHLM, GBG ELLER MALMÖ: nee...kristianstad...de e mindre...men de e skåne !
HAR DU SAGT "JAG ÄLSKAR DIG" TILL NÅGON IDAG: nee...starka ord...vi diskuterade faktistk de hela på jobbet innan...
ÄR DU HOMOSEXUELL: nej ! trots händerna...
VAD TYCKER DU ÄR ÄCKLIGT: ärtsoppa o sånt skräp...naglar e ja me ganska allergisk mot !
VAD SÅG DU SENAST PÅ TV: slutet på en prinsessas dagbok...
VEM FICK DU SMS IFRÅN SENAST OCH VAD STOD DET: sms från louise i tal om att vara social på balkongen o inte mecka me mobilen "funkar de med mig ?!"...
ÄR DET LÄTT ATT FÖRFÖRA DIG: jag vet inte de...men förmodligen e de nog inte så svårt...
HUR SVARAR DU I TELEFON: jobbet...en: välkommen till konditori fantasi det är marie...annars brukar jag säga hejsan !
VAD HAR DU FÖR INTRESSEN: polarna dom e störsköna...en o annan fest...o nu har ja blivit en mycke aktiv inlinesåkare...
FAVORITSYSSELSÄTTNING JUST NU? man kan ju tro att de e o jobba...eftersom jag tilbringar mest tid där...
HAR DU DVD-SPELARE? självklart vi lever ju inte på 1800frös ihjäl direkt !
VAD ÄR DU RÄDD FÖR? jag e inte rädd egentligen...men de får inte hända nån ja tycker om nått hemskt !
HAR DU GOTT BORDSSKICK? de sägs att jag äter som en grovarbetare i övrigt har ja brodskick tycker ja !
VAR GÖR DET ONDAST JUST NU? typ i foten men de e bara för att jag sitter på den...
KLIAR DET NÅGONSTANS? nej inte de heller...
VILKA FÄRGER PÅ KLÄDER UNDVIKER DU? svart man e ju mörk så här på kvällen...
NÄR SKAFFADE DU MOBILTELEFON? jag o mobiltelefoner skaffas för ofta...inte för att jag känner för de mest för att jag klantar till de...
VEM ÄR DEN SNYGGASTE DU TRÄFFAT/SETT IDAG? hmm...vänta jag har vatt på jobbet o nej där ha de nog inte vatt nårra spec grabbs...elle de måste ju nästan vatt killen som leverarde varor...
VILKEN SMAK ÄR DET I DIN MUN NU? ja vet inte vad de smakar...men jag e törstig...
VAD SPANAR DU FÖRST IN PÅ EN TJEJ/KILLE? de e nog helheten :)
ANVÄNDER DU TANDTRÅD? ja kan inte de handlar om min motorik de får räcka me tandpetare !
VILKET ÅR I DITT LIV HAR VARIT BÄST OCH VARFÖR? alla år har nåt speciellt...men 07-08 de e ju 2 sjukt kul år här i skåne...sen ska man inte va klaga på 03-06...gymnasiet...99 när man blev faster för första gången :) 02 & 06 me !
VAD KÖPTE DU SENAST? vi va ju på maxi...just de stegräknare till päronen...
BRUKAR DU KOMMA I TID? faktiskt ja ! hellre lite tidig än sen...
HUR KÄNNER DU DIG NU? trött e känslan...men ja vill inte sova ännu...
VANLIGASTE FÄRG PÅ DINA KLÄDER? svart...de e sånt man upptäcker när man tvättar...
KAN DU LAGA MAT? hmm...295 grader med pajer i ugnen o missad köttfärs i tacopajer säger väl allt om min matlagningskonst...mie lever på bröd...de e då man märker att matlagning e skönt att slippa !
VAD PLUGGAR DU? snart e de ja som e högskolestuderande på hkr...övervikt bland barn och ungdomar !
ÄR DU AKTIV I SKOLAN? om ja ska va !
HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR? yes den ha vatt najs...häng på balkongen o lite egentid framför datorn !
HAR DU NÅGONSIN HAFT NÅGOT JOBB? yes yes...jag jobbar ju nu !
HUR MYCKET KRÄVS FÖR ATT DU SKA BLI FULL? alldeles för lite ibland...

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: