Mie

2008-08-31
21:22:37

kräftskiva med rädsla för kräftorna...
gårdagen började med jobb 6-15...taggad faktiskt de va ja o johanna som styrde stället sen kom sara o gjorde oss sällskap...en störd tårtkund som fick tårtan gratis men ändå ringer o klagar o vill ha mer...idiot ! i övrigt ett sällskap på 15 män som ville käka frulle...annars rullade dagen på som om den vore normal lixom...

efter jobbet va de hem o fix lite...sen bar de av med tåg mot karlshamn...man hade förberett sig på att läsa en tidning i lugn o fred o att de kanske skulle slå sömn i ögonen...men så blev icke fallet...de va 4 fjortistjejer som satt o snackade o visade allt dom handlat...lagom intressant lixom...när dom väl hoppat av va mina ögon i sömnläge...men huvudet ramlar i väggen de handlar väl om nån muskelavslappning...men självklart vaknar man till o ser att 2 människor skrattar åt en...att man aldrig ska få va i fred ! jaja missade i alla fall inte mitt stopp...o man hamnar på stället där päronen bor...där va de tältbygge jag bidrog inte med nån tältkraft...upp o lämna av lite detaljer oss päronen...de va fest o de va grillade denniskorv...fixar lixom inte riktigt när maten tittar på en så därför dissar jag både kräftor o räkor ! de va en lång natt...hemma vid 3.30...o man kan ju ännu en gång va glad att man inte bor oss päronen för ofta...man hinner inte innanför dörren förrän mamma börjar prata med en...jag menar jag va ju hur tyst som helst varför vakna o börja snacka...jag tror de handlar om att hon ville höra vilket skick jag va i...somnade o vaknade vi 11,30...sovmorron ! men niget för inget för man blir ju väckt i vilket fall !

dagen har spenderats me kasson o spirre o en ozzy i koften...man blir ju rädd när man ska ta på sig bältet o tar i hans nos lixom...vi åker rundor...sen e de ett besök oss mina små kids...den ena va på kalas o den andra hade en kompis den tredje ville umgås me mej...vi kollade på racerbilar o byggde med lego...spelade fotboll o hoppade studsmatta ! sen va vi samlad trupp igen ja o alla mina kids :)

en snabbis på eko...en inlinesrunda...ett besök oss louise päron...sen hamnade man här ! o de e här kvällen lär sluta...



ibland tror människor att ja e så klen att jag behöver kosttilskott
tack men nej tack !

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: