Mie

2008-08-19
22:19:05

man vill ju inte mögla sönder lixom...
mitt något enformiga liv...eller i alla fall de ingår ju jobb varje dag i alla fall sen kan man ju spexa till de efteråt...idag ringer min älskade telefon 9.10...tanken e att mie ska börja tidigare...självklart för att slippa stress lixom...9,45 e mie på sitt jobb när den verkiga tiden egentligen e 13...de e så de e sovmorron vad är det ?!  kunderna har en förmåga att göra så att jag slipper sovmorronen...9 timmars arbetsdag har man ju inte dött av innan så de e chill !

auswitch...kunden som hela kristianstad känner till har snackat om att hon har hittat en kille till mig...jag som inte ens nämt nått om killar för henne...objektet e i alla fall en kille 26 år som säljer kläder utanför mcdonalds...jag säger tack men nej tack ! men tanten har lämnat namn o nummer...

"ta inte illa upp nu...men om du känner att du inte vill så slänger du lappen...men jag tycker att du måste chansa lite...jag har ju sagt att du e en utåtriktad...snäll o snygg tjej..."

okej...hmm ja vill inte riktigt va me i denna dejtinggrej...auswitch kommer tillbaka...

" o förresten du kanske me ska bli klädesförsäljare...du kan ju inte va här o mögla sönder...

nej mögla sönder vill ja inte göra på fantasi...men klädesförsäljare utanför mc donalds...frågan e ju hur lågt man kan sjunka...tack för tipsen men nej tack !

annars har de vatt chill efter alla kidsens luncher o grejer...efter jobben en runda inlines...o en prommis me kosan o emma då jag visade de kulturella för flickbarnen vi kallar de lägsta punkten...självklart en sväng inom maxi !

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: