Mie

2008-08-18
23:09:42

måndag
helgen gick som vanligt fort...måndag igen o jobbet fortsätter...mycke o göra...men de e skönt för då går ju tiden desto fortare...o tack för att praoelever o f-arbetare inte befinner sig innanför våra väggar...lugn o ro ingen dagisplats...

eftermiddan tillbringas me bg o viktor...viktor en kille som kan sjunga hallelulija o snacka en hel del inte vilken ålder som helst snart 2 år o kan charma sin syster till att få göra de mesta...de blir en vända till hässleholm för o lämna av lillgrabben...
sen dax för storshopping me emma på willys...bassortimentet i hennes hem e nu komplett...allt möjligt tjafs som kan va bra o ha :) ett sånt basförråd lyser med sin frånvaro i mitt hem...jag menar här köper man de ena efter de andra som bara droppar av i utgånget datum...jag e ingen bassortiments människa...maxi e nära o de som ska inhandlas görs på momangen...resten av kvällen tillbringas på en liten prommis o balkonghäng...jag tycker de e kallt nu för tiden...

jag ha sovmorron imon...inte så behövligt som förra veckan...men kroppen har säkert inget emot att slippa gå upp kl.4...

över o ut lixom !

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: