Mie

2008-08-07
23:33:37

personalmöte@fantasi
nu e de alltså gjort...personalmötet e över o ja ha ventilerat...jag hoppas o tror att vi kom fram till nått vettigt...väldigt lugnt o stillsamt möte...man e inte negativ bara positiv...o de nya mobiltelefonen ska vistas i omklädningsrummet...eller helst vara avstängd...herregud detta e verkligen något som kommer skapa stress inom mig...vi pratar om telefonen min käraste ägodel...men visst de e rätt man e på ett arbete...men mobilen har blivit ett beroende...ett beroende som ja måste vänja mig av...mie kommer va tjatig i nårra veckor sakna telefonen...men sen borde de rätta till sig...avstängd kommer den inte va i alla fall...o herregud detta kommer ta ett tag o smälta !

schemamötet gick över förväntan...tror de inte blev nårra luckor...lite stirrigt va de stress i hjärnan...men de blir en del jobb...ja e ju typ skapt för de...men hurra o grattis mie skriver ledigt den 16 augusti ! verkligen underbart skönt :)

över o ut sverige sängen nästa !


mie e skitkass på o ta kort...vilket innebär en dåligt uppdaterad bilddagbok...


Kommentarer:
#1: Lina

och vi kommer få höra på allt ditt tjat ;) haha

2008-08-08 @ 00:10:10
#2: Lina

och vi kommer få höra på allt ditt tjat ;) haha

2008-08-08 @ 00:10:29
#3: Elin

2008-08-09 @ 19:02:48
#4: Elin

måste säga att jag saknar er och personalmöten.. men mest er.. hehe

2008-08-09 @ 19:03:57
#5: Anonym

måste säga att jag saknar er och personalmöten.. men mest er.. hehe

2008-08-09 @ 19:04:51
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: