Mie

2008-08-01
20:32:31

stressad upp i hjärnsubbstansen...
de e helt sjukt...stress på jobbet e mer regel än undantag...de snurrar i hela skallen...o ansvar o grejer minskar ju inte dirre...jag väntar bara på att man ska få nån black out eller nåt annat snurrigt...nej ett personalmöte o en ny skärmaskin skulle verkligen va på sin plats...jag gillar solen...men jobbar man o svetten bara rinner så e de tusan bättre me chillväder...alla ledig människor ska till stranden o med sig ska dom ha mat...nej tacka vet jag när de går tillbaka till de normala så att man kan börja tänka som en normal människa igen...

o förresten jag välkomnar emma hem ! kul o se dig :) mie har hjälpt emma att flytta idag...byggt soffa o grejer...men soffor e ja inte dirre expert på...min egen gick sisådär missade skruvar o sånt...ibland e de tur ja ha brossan :)

auswitsch får sin present på jobbet...2 fotton på henne o fåglen...hon bli i extas o snurrar rundor...jag förklarade att vi brukar ju få presenter av henne...o så mycke i verkligheten e hon så att hon säger..."va ska kärringen med en massa saker till när hon snart ska dö ?!" jäklar rätt smart egentligen...

ikväll e de verkigen chill...energin kommer inte från sömnen i alla fall för då hade ja ju vatt död för längesen...

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: