Mie

2008-08-03
22:40:58

vad e semester när man kan jobba lixom ?!
bg skickar en länk till mie på ett hotell på sunny beach...

mie säger:

shit snyggt  
Johanna   || säger:
haha, aa jag menade mer på att det fortfarande finns reor kvar!  
Johanna   || säger:
men visst de ä nice  
mie säger:
haha
mie säger:
du menar så  
Johanna   || säger:
Aaa, billigt for tsan, du behöver semester mie!  
mie säger:
haha semester jag ?!
mie säger:
ja ha ju för tusan haft 2 veckoer
mie säger:
herregud de e ju överkonsumering
Johanna   || säger:
hahaah ohhja, när normalt folk har fyra?
mie säger:
precis man har ju aldrig platsat i kategorin normal
Johanna   || säger:
haha, nej inte jag heller  jag har ju inte ens haft en hel veck
Johanna   || säger:
men å andra sidan brukar jag vara så pass normal att jag är ledig två dar i veckan
mie säger:
ja precis men fortfarande e ju utanför normal kategorin
mie säger:
1 dag i månaden lixom 3 e lyx
Johanna   || säger:
haha, aa men mie du tillhör kategorin arbetsnarkoman
Johanna   || säger:
vi får snart skicka dig på rehab
Johanna   || säger:
4 dagar i månaden är minimum tycker jag, för det är en dag i veckan
mie säger:
va e ledighet i jämförelse me jobbet lixom...tänk bara på alla underbara kunder som lyckats komma...o på hur normala dom e
mie säger:
e man ledig e man ju rädd att man ska bli normal
Johanna   || säger:
haha, mie du blir aldrig normal, var inte rädd!
mie säger:
tack bg du stillade just mina nerver lixom
Johanna   || säger:
Precis som jag, jag blir aldrig normal, även om jag tar ett 7-4 jobb så  kommer jag alltid vara annourlunda, du med liksom!¨¨
mie säger:
precis unik e va man e

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: