Mie

2008-12-03
23:15:20

bara för att...
idag har mie jobbat som vanligt 6-15 va tiden...de ha spunnit på en i en väldans fart o de tackar vi för :) vi har haft stjärnbesök little tuva har varit o underhållit oss...de e ett barn som man inte kan tycka illa om...sjukt söt e de lilla livet o dessutom e de chefens unge...hon kan säga mie jag blir överlycklig inte nog me att hon kan mitt namn...så fort hon e utanför fantasi eller ser bilen så säger hon mie...jag kan ju inte bli annat än glad o en sak som e säker att jag måste kidnappa de lilla livet en dag för spexade äventyr :)

en snabbis i snön i city...fan vilket väder! jag har blivit en otroligt chill männiksa o ja har fått en fling för 2½män jag som inte gillar o ha tv som ett beroende...har ja visserligen inte lyckats me ännu...men de kanske kommer...kvällen har annars spenderats en trappa upp på förfest...mie ingår men e vit...som alltid på onsdagar jag brukar resonera som så...att ska man leva fullt ut på helgen kan inte kroppen drabbats av alkohol i veckan lixom...

nehe jag borde kanske duscha o kliva över sängkanten...


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: