Mie

2008-12-02
23:15:30

mitt liv som studerande...
ett litet inslag från mies luv som studerande...

nu e de slut på de hela...min sista komplettring e nu inlämnad och godkänd...hur ja nu kunde bli godkänd när ja knappt ändrade nått hon ville... jag har skrivit utvärdering...o ja där får verkligen lärarna veta att de e inte denna typ av kurser som passar dom...de ha verkligen vatt skitkasst engangemang från lärarna...skickar man ett mejl får man inte svar...jag ger kritik o lite till! men jag antar att jag blir godkänd i kursen...så ja kan ju inte annat än o säga att ja e glad :) jag testar mej själv o mina gränser o tydligen e de inte omöjligt...att jobba 150% o plugga 50% man klarar allt o lite till...ibland kan 24 timmar på ett dygn kännas lite...men de löser sig alltid...som vi säger på företaget ingenting e omöjligt!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: